God morgon

Hej
Nee nu ska jag lägga min skinn jacka i källaren, jag är helt störd som ens använder den.
Jag känner mig sjuk igen, ont i öronen och halsen. Hoppas det går över till helgen.
Idag måste jag hämta mitt löshår av Zara och hitta nån klänning snabbt till lördag, jag får ta med mig Nikita i hennes lilla väska. Får hoppas på att hon är tröttt när jag åker, ha ha då brukar det gå bra :)
 

Nu ska jag äta frukost och kolla på desperate housewife, fick hem säsong 4 häromdagen. Har längtat jätte länge.


Här är lite av det jag handlade i fredags.

                            

Tunika och stövlar från Zara



 
Zara//



Ha en bra dag vi hörs sen// Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0