Onsdag Kväll

Hej på er!!!

Jag vet att jag är kass på att skriva, glömde min kamera hos Anna så därför har inga bilder lagts upp.
Nu har jag den igen så nu ska det bli lite nya bilder :)
I veckan har jag inte gjort något speciellt, förutom idag då var jag på Bäckebol med Catrin och Anna.
Det är alltid kul att gå runt och titta på inredning och möbler, önska jag hade en stor lägenhet med ett riktigt kök.
Jag har börjat vantrivas lite här i området, eller egentligen bara i lägenheten. Tycker den är för liten och det känns som att det är massa skumt folk som hänger här utanför och massa idioter som flyttat in. Jag ska börja söka nu och sätta upp mig på bytes-sider. Man får helt enkelt hoppas på det bästa, tänk om någon ville byta redan snart typ i Januari eller februari men det tror jag inte. Jag ska gå och sätta upp lappar där jag kan tänka mig bo.
Idag köpte jag lite praktiska saker en tillbringare,dusch draperi, doftljus och kastruller. Man kan inte bara handla kläder jämt. På tal om kläder så blev jag så jävla arg förut, jag köpte ett par mocka stövlar från Zara och den ena skon är omöjlig att få på. Jag höll på i seriöst 20 min, hoppas jag kan hitta kvittot. Men jag vill inte lämna tillbaka dem, hoppas på att dem har ett nytt normalt par. Men dem är inte direkt kända för bra service.Får fixa det snabbt imorn. På lördag ska jag på julbord med mitt gamla jobb. Jag har inget att ta på mig. Får panik. Jag har kollat i min garderob, finns inget jag vill ha! Möjligtvist min svarta höga sidenkjol med en lila blus instoppad. Men näää!!!!

Jag har fått lite kläder från Chicky som jag beställt, men det är vardagskläder och i fredags shoppade jag inga fest kläder heller. Jag har en ny klänning från Ida Sjöstedt men jag sparar nog den till Nyår.

Vad tycker ni om klänningen? Den är svart med paljetter och ett sammet band. (bilden blev inte så bra)


Skor??? Pumps i nån het färg kanske???


Just det i söndags var jag hos Anna på adventsfika. Det var hur mysigt som helst. Hon hade gjort det så fint.
Hon bjöd på massa god fika och glögg. Det var första gången jag drack det. Hur gott som helst. Vi drack den varm med russin och mandel i, blev helt fast. Måste dricka det igen till helgen. Så gott och juligt.
Anna tog lite kort med sin systemkamera, tyvärr inte så många för batteriet dog. Lilla Alicia somnade nästan direkt när vi kom dit men vi hann se sötisen lite iallafall :)  Nu är det min tur att bjuda hem dem. Får bli snart.





Nikita hemma hos Anna


Hemma hos mig är hon helt galen och bits, riktig busig har hon blivit. Men hos Anna låg hon bara och sov, trots det han hon bita sönder chrilles toffla. Ha Ha Sorry!



Världens sötaste!


Kommentarer
Postat av: anna

jag skicka en räkning på tofflan haha. det e lugnt. den va ju typ ändå i två delar... det var ruuuuuuulikt igår!!! tuuukigt!

2008-12-04 @ 09:40:15
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Therese

hhahhaahha ja alltid ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulikt. skicka det räkningen maggan

2008-12-04 @ 10:41:50
URL: http://yppah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0