Söndag kväll

Heeej
Sitter här på golvet och skriver, är helt slut. Känner mig som en buffalo.Ätit som en gris nu i tre dagar. Usch. Imorgon ska jag iväg till gymet och träna. Catrin sov här inatt efter vi vart i stan med Sofie. Hon tog med sig min lilla prinsessa nu, saknar henne redan. Hon var på så gosigt humör innan dem gick. Jill ska vara Valp-vakt imorgon hela dagen, jag och Catrin måste till stan och jul handla lite.Eftersom Jill och Catrin bor så nära varandra så kan hon lämna henne imorgon. Nikita är så van vid Catrin så det ska nog inte bli några problem. Hon är en sån bra moster, HA HA.Det är första gången på typ en månad som jag inte ska sova med Nikita.Snart kommer Eddie hit så helt ensamt blir det inte. Känner för att titta på någon bra film. Lite glass kanske! Det är ju söndag, får passa på!
Jag och Catrin har redan sätt 2 filmer idag, Dreamgirls och Hair spray. Dem var bra nu har man lust att hoppa runt och sjunga =)                                    
Imorgon ska jag köpa en väska som jag sätt på Zara, hoppas den finns kvar. Den kommer vara så fin till våren. Men  den har funnits där i några månader så är lite tveksam att den finns kvar. Efter jag fick Nikita har jag knappt shoppat (förutom det jag köpt på nätet) Har knappt haft tid att shoppa. Så en väska förtjänar jag fasktiskt=)


I fredags bakade jag Choclate cupcakes igen. Tur att Eddie var här och hjälpte till med busen. Hon måste få uppmärksamhet hela tiden, lite svårt när man ska baka.


Mina fina sovande älsklingar!




Titta vad söta mina muffins blev!


 

Om jag får säga det själv så blev dem jävligt goda, men såå extremt maffiga.



Senare på kvällen gick jag hem till Anna. Jag,jill och catrin var bjudna hem till henne på Idol kväll. Anna hade lagat tacos, så gott. Sen åt vi mina cup cakes och Catrin hade gjort en skit god vit kladdkaka av vit choklad. MMMM.
Jill hade lagat chips, nötter och cheeseballs. Ha Ha det var inte dåligt. Både Kevin och Alice är så duktiga, brydde mig inte så mycket om vem som vann. Båda kommer komma långt ändå. Såg ni att Alice hade på sig den blåa klänningen som jag la upp häromdagen. Funderar starkt på att köpa den. Är det nån som vet var Agnes hade köpt sina kläder, tror det var en klänning eller en kjol med tub topp??? SNÄLLA! Det var så snyggt. Ska kolla på tv4´s hemsida och se om man kan hitta nåt där kanske!?!



Alicia är så himla söt, helt sjukt. Lilla knubbisen man vill bara äta upp henne. Nikita älskar henne. Hon bara ligger och tittar på henne och svansen slutar inte vifta. Alicia klappade henne och petade på henne. Hon undrar säkert vad det är för svart liten hårig sak. Dem var så gulliga. :)


Sötisar
 (Kolla min fula min ha ha)



Igår var jag på en spansk restaurang med Catrin och Sofie, kommer inte ihåg vad den heter just nu men den ligger vid Vasa brevid Inferno ungefär. Vi åt jätte goda Tapas och drack lite gott vitt vin!

 Jätte mysigt ställe

 
Varför tar min kamera så ljusa bilder??


Efter restaurangen gick vi till Cappucino, jag föreslog det eftersom i över två veckor har jag gått och längtat efter deras goda cheesecake. Tyvärr blev det en stor besvikelse. Den här gången var den inte alls god, så tråkigt när sånt händer.
Speciellt när man är sån gam som mig, och när man gått och längtat. WEll jag kommer väl över det för eller senare!
Kul hade vi iallafall hahahahha, men det som hände där inne stannar mellan oss;)

-Cappucino


Jag kommer aldrig glömma grodan. Grodan som gillar mig precis som jag är! Ha Ha
Nu ska jag diska lite// puss o kram

Kommentarer
Postat av: nilo

Vad fint ditt hår är mamma =) shopping snart jue längtar

2008-12-14 @ 21:14:55
URL: http://nilo.blogg.se/
Postat av: Catrin

lilla grodan hahhahahaha du är så snygg på bilderna jag ser inte klok ut men aja skit samma!

nikita sitter i mitt knä och tuggar på benet!söötis!!!puss

2008-12-14 @ 21:30:12
Postat av: anna

"Tyvärr blev det en stor besvikelse. Den här gången var den inte alls god, så tråkigt när sånt händer...."

HAHAHAHA TJOCKIS!

puss.



nu fick jag sms av dig. konserten var bra. DiLeva äger hahaha varsågod för

2008-12-14 @ 22:47:06
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: sofie

hej lilla grodan va fin du är på korten! jag ser ju döds allvarlig ut värsta stoneface! Jaja men grodan gillar ju dig precis som du e!! hehehehaha

2008-12-15 @ 18:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0