Tisdag

HEJ

Åter igen har jag varit jätte dålig och tråkig med mitt skrivande, trots att jag inte jobbar eller gör något vettigt har man ingen tid. Tiden bara rinner iväg, dagarna går så fort. Julen är snart här och jag har knappt börjat med julklapparna.

Så vad har jag haft för mig dem senaste dagarna? I lördags var jag på julbord med mitt gamla jobb. Eller jag var bara med och festade för julmenyn verkade så jäkla äcklig och dyr. Tyvärr tog jag inga bilder, så har ingen bild på min nya klänning från Zara som jag hade på mig. Får väl visa den på en galge, men God den måste verkligen tvättas innan.

Idag ska jag till jobb coachen igen, boooring. Senare ikväll kommer Eddie hem till mig, jag ska baka Leilas chocolate cup cakes. Hoppas dem blir bra för jag ska nämligen bjuda på dem på fredag. Vill test baka först bara.


Har precis beställt dem skorna jag bloggade om häromdagen, dem har fått in min storlek : )

Hoppas dem kommer innan helgen!!!


Nu snöar det ute, då kanske man får lite mer julkänsla. Har ingen alls det här året. Hoppas den kommer snart, julen är så mysig och bara en gång per år. Jag har beställt en kjol till Julafton men den kommer ju aldrig? Fattar ingenting.
Nu måste jag göra i ordning mig, skriver mer ikväll.

På nätet kan man hitta hur många snygga klänningar som helst! Här är lite tips på nyårs klänningar!

Asos.com



Topshop.com



Nelly.se







Kommentarer
Postat av: anna

ååååå längtar till fredag!!! cupcakes. smarrens

2008-12-10 @ 16:22:20
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0