1-a Advent

Idag är det första advent, men jag har ingen julkänsla i år. Det känns tråkigt, älskar julen annars.
Jag tror det kan bero på att tiden går så fort att man ínte ens hinner gå och längta. Allt går så fort och nu är det bara va 3 veckor kvar. Istället för att gå och vänta på julen blir det bara stressigt och man har inte hunnit köpa några julklappar än.
Jag vill att det ska börja snöa nu, då känns det mera juligt. Så fint med snö och julpynt. Men bara fram till den 25-e sen kan det bli 30 grader varmt. Tänk vad skönt om man kunde fira nyår utan att behöva frysa ihjäl.Men då får man nog åka till ett annat land. Jag hade gärna firat nyår i Usa eller i asien nånstans, Malaysia eller Thailand. Börja nyårsrsafton med en dag på stranden, sen festa hela natten med nån fin liten klänning och en fräsch solbränna. Man kan alltid drömma.



Snart ska vi iväg till Anna och söta Alicia på fika. Jag tror och hoppas att vi får smaka på Annas hemmagjorda lusse katter, det hade inte varit fel. Ha Ha. Nu måste jag ducha, är extremt stressad.

Puss o kram//


Kommentarer
Postat av: anna

ni är så tuuuuuuukiga tjejer! Det är ruuuuuuuuuuulikt!!!!!!!

2008-12-01 @ 21:56:55
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0