4-e november

Heeej
Det var inte igår;) Hann inte skriva nåt i måndags. Fanns inte mycket att skriva heller. haha booring meanless day!
Så inatt är det val i USA, hoppas verkligen att Obama vinner. Faktiskt på tiden att en svart vinner, det är ju lika mycket deras land som de vitas. Obama lovar dessutom att Usa ska lämna Irak inom 16 månader. Han är för abort och anser att det är upp till varje stat om homosexuella ska få gifta sig. Sen är det mycket annat som spelar in också såklart men hoppas verkligen att Usa inte röstar fram en jävla Bush-president igen. Men man vet ju aldrig med alla dessa konstiga människor där borta.Dessutom kan jag tänka mig att det finns många rasister som aldrig skulle kunna tänka sig att rösta på en svart. Hoppas bara att dem är få!
Barack´s fru Michella Obama har verkligen fin stil för sin ålder och speciellt för att vara en amerikan. Alltid stilrent klädd och hon har hamnat på bäst klädda lista flera gånger. Kanske kan hon få amerika att klä sig bättre om the Obamas vinner :)





Jag har aldrig följt Gossip Girl men Sara tyckte jag skulle kolla på avsnittet som gick på tv förra veckan. Måste köpa skivor så hon kan bränna första säsongen åt mig. Jag tyckte verkligen om den. Speciellt Blairs stil, så unik och annolunda.
Killarnas kläder är ett bevis på när mode har gått för långt och blivit helt galet. Usch!. Sorry (S) 

 

Fint...




Grandpa style

 

Kommentarer
Postat av: Sara

CHUCK BASS e wonderful KVINNA!!

2008-11-05 @ 00:02:59
Postat av: therese

haha såååå jävla ful.. gestalt.

2008-11-05 @ 01:03:29
URL: http://yppah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0