Bio Kväll

Hej
Ännu en gång har jag varit tråkig och inte uppdaterat nånting! Jag har haft fullt upp men ändå inte.
Ska försöka sluta vara så lat, men hunden tar upp mycket tid. Sen är alla min kablar till datan väldigt intressanta för lilla vovven, hon är så otroligt gullig. Världens sötaste. Ska lägga upp bilder imorgon, det lovar jag. Jag har inte gjort något speciellt inte heller shoppat något. Äntligen har pengarna kommit in på kontot. På fredag ska det shoppas. Lite ial=)

Idag har jag varit på bio, Madagaskar 2 med Sara,affi och Nilo. Den var så jävla rolig och söööt.Vi garvade verkligen ihjäl oss. Känner för att se ettan nu, hade den en gång i tiden men en viss bitch slarva bort den och lite till. Innan var vi och fikade på Cappucino där blev det en chai latte. Har inga bilder från kvällen, ska ta lite nya på fredag. Jag ska köpa hår, är så trött på det korta. Måste färga mitt hår också, det värsta som finns är utväxt. Man ser flint ut. Tror jag ska gå en nyans mörkare, eller får se!
Just d, min syster passade Nikita medans jag var på bio, så när jag var och lämnade henne bjöd hon på en skit god sallad. Dressingen till var helt sjuuuuuuk. Har aldrig ätit en sån god sallad. Vill ha mer, NU! Ska skriva ner receptet till er.

Imorn ska jag till en jobb coach, fy fan vad tråkigt. Men måste man så måste man.

God natt- sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0