bläää

Hej

Usch vilken dag, mår inte alls bra idag. Känner mig jätte deppig. Vädret är ju inte det bästa heller. Grått och fucked up.
Eddie jobbade idag så han kunde inte passa vovven, så jag fick vara hemma. Fick ny tid hos jobbcoachen på måndag.

Jag känner mig som världens äckligaste och fulaste människa idag. Vägde mig och jag har gått upp 2,5 kg på en månad men om man räknar från 2 månader tillbaka ungefär så är det 3,5 kg :( Känner mig fet och otränad.
Ser jag ut så här nästa vecka finns det ingen chans i helvete att jag går ut. Blek är man också och mitt hår har växt så nu är det ingen frisyr över det hela. Jag bara måste börja träna, lägga brun utan sol och göra hårförlängning, hade tänkt att köpa med klips men nu funderar jag på att sy in det. Ska fundera på det lite. Usch hösten är hemsk, saknar sommaren.

Inte nog med det så tror jag att eddie och jag är lite allergiska mot älskade Nikita. Jag är allergisk mot katter men inte mot hundar, inte vad jag trodde ial. Nu kanske vi måste lämna bort henne. Hur kul är det? Man är redan helt fäst. Hon är som en liten bebis. Så kelig och gosig, finns nog ingen så kärlekskrank vovve. Gooooosse gris:(
Jag vill inte heller sälja henne till vem som helst i sånna fall, måste ju vara nån man vet är bra. Mitt hjärta skulle brista om nån va elak mot henne. Kelgrisen behöver massa tid och kärlek. Känns jätte jobbigt, vet inte alls vad som kommer hända. Får väl ta ett sånt test på vård centralen. Finns ju medecin man kan ta men det är ingen lösning i längden!

 Finns ingen sötare!




Idag om någon dag längtar jag  tillbaks till Thailand, det var världens bästa resa. Önska så gärna att jag kunde åka dit i vinter igen.
Vill ligga på stranden, sola och bada i klarblått vatten. Äta färsk annanas och bara njuta! Du blir aldrig uttråkad i Thailand.

Phi Phi öarna

Patong beach (Där kunde man få en hel timmes massage för 80 kr)



Hotellet!

 


 Snorkling

 Ha Ha
 


Jag vill åka dit nu :(  Allt var så perfekt och underbart. Människorna är så trevliga och maten så god. Allt är bra!
Om ni åker till thailand får ni inte missa att gå till en amerikansk glasskedja, svenssens heter den och har världens godaste glass. Dem har hur många olika sorter och toppingar som helst. Självklart valde vi den största.




Aldrig smakat något så gott inom glass-världen
 (Lite fult röd som man alltid blir ibörjan)


Drag show är ett måste!!!

 Thai man, Catrin, Thai man, Jag, Thai man, thai man



Nu måste jag ut med lilla vovven, ut i regnet. Ska dag drömma om värmen lite. //Pöss

Kommentarer
Postat av: anna

stackars.. har du en pissdag? du är jättefin även fast det inte hjälper att få höra.

men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej varför tror ni att ni e allergiska??

Du kan ta med henne på söndag om du vill.. inga problem. puss

2008-11-27 @ 14:24:07
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: therese

haha hej jag kommenterade precis din blogg.

Tack va söt du är, men usch måste ta tag i mig själv.

AAA d verkar så känns jätte jobbigt. AA får se hur jag gör på söndag. Ha en bra dag pössss

2008-11-27 @ 14:40:27
URL: http://yppah.blogg.se/
Postat av: Affi

Du är ALLTID lika vakker hjärtat!! så tyst innan ja slååår dej! (säger det med kärlek) Pyyyyss! (K)

2008-11-28 @ 23:15:21
Postat av: victor

Hej visste du att åldrandet dödar 100 000 gamla människor varje dag.Gamla människor är också människor. Vi måste besegra åldrandet, för annars kommer åldrandet besegra oss själva,kolla gärna in min blogg om åldrandet...

2008-11-28 @ 23:33:46
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: therese

Tack affi=) va söööööt du är. Om det är nån som är vacker så är det du. sleeping beauty=)

2008-11-29 @ 23:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0