Brazilian keratin hair treatment

Har du förstört ditt hår? Bränt/färgat/permanentat sönder det? Då finns det bara en sak som kan rädda ditt hår.
Jag var brunhårig men var sugen på att bli blond igen, blonderade det typ 7 ggr men det blev bara gult.
Till slut var hela mitt hår som svinto och gummi, jag kunde dra av hur mycket hår som helst.. Det var hemskt.
Jag fick klippa av 10 cm och tona det brunt igen. Men det såg forttfarande ut som en risbuske. Jag grät!
En frisör berättade om denna behandlingen som återställer skadat hår, tyvärr finns det bara en i hela gbg som gör det. Men det är ganska lätt att få tid, då det inte är så många som känner till det. I stockholm är det stort men också mycket dyrare.Salongen heter Carl-Astrid och ligger i majorna, hon som gör behandlingarna heter Maria och är brasilianska.
Mirakel kur, det är allt jag har att säga, tyvärr har jag ingen för o efter bild men lovar till hundra procent att det funkar.
Mitt hår blev helt fint och lent igen, sen kan man bestämma själv hur ofta man vill göra den. Håret blir även mycket rakare efter behandlingen. Maria har även rakpermanent som är bra för håret och sliter inte det minsta. Vilken dröm.

Behandlingen som reparerar håret kostar 800 kr- har du förstört ditt hår på något sätt- Tveka inte! Du kommer inte att ångra dig. Den är även bra för dig som har "frizzigt" och stort o puffigt hår. Kvaliten blir finare och volymen lägger sig lite.

Salong Carl Astrid

Telefon:
 031-147005 Adress
Kungsladugårdsgatan 22
414 69 GÖTEBORG


Kommentarer
Postat av: Edooo

Älskiiing va stolt jag blir över dig!! Du skriver allt så fint bättre än någon annan reklamsajt. Watch out Carrie Bradshaw haha LOVE U!

2008-11-08 @ 12:47:26
Postat av: Anonym

hahahaha va. du e för gullig edoooo

2008-11-09 @ 15:26:24
Postat av: semir

hur mkt kostar brasilansk rakperm hos henne??

2008-11-24 @ 16:11:35
Postat av: Therese

hej semir

den kostar 2200 kr.

2008-11-25 @ 19:47:54
URL: http://yppah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0