brrrrr...


*Hej*

Jag sitter här och fryser ihjäl, min lägenhet är olagligt kall. Måste ringa Billy imorgon. Det här är inte normalt, min näsa är iskall. Hur ska man nånsin bli frisk om man fryser t.om inomhus?
Det regnade så mycket idag så det var helt sjukt.Jag hade inget paraply men köpte ett från Hm, var tvungen.
På kungsgatan idag så gick det en psykiskt sjuk tant, hon skrek verkligen högt o argt: - Detta jääääävla skit paraply!
Hon skrek det flera gånger, hon var nog kapabel till att mörda någon, hehe nee men seriöst det är sjukt att alla dessa psyksjuka får gå lösa på gatan. Det är klart man kan skratta åt dem, men egentligen borde dem alla spärras in. Man vet ju aldrig var dem är kapabla till att göra. Sen på vägen hem satt det en alkis man på vagnen och när han reste sig upp hade hans byxor åkt av så han blotta heeeeela röven. Fyyy fan, fattar ni sen kommer nån annan och sätter sig där med rena byxor. Nää jag ville nästan spy. Sen kom det en kvinna med finbyxor o satte sig där. Kunde inte låta bli att skratta. Tänk hur mycket basiler det finns överallt. Det är nog bäst att inte tänka på allt sånt, då blir man nog rädd för allt.

Jag handlade inget annat, har ju inga pengar så det fick bli titta men inte köpa idag. Såg självklart tusen grejer på Zara som jag ville ha, även Hm-trend hade lite söta toppar. Men men!

Vi hade jätte trevligt i stan, först var vi på söta S och sen på cappucino. Jag provade en Chai latte där, den var skit god. Jag alltid trott att det var nåt med kaffe, men varför vet jag inte. Chai är ju te. I alla fall var den väldigt god.


Fullkorns macka o sallad var dagens middag.

Idag har jag varit nyttig heeeela dagen, känner mig stolt men hungrig. Ha Ha. Men så farligt är det inte. Men pannkakor med grädde och nutella hade inte varit fel ;)
På cafet var det jätte roligt, vi skrattade som dårar och tjatade i mun på varandra. Vi diskuterade nyår och vad man kan hitta på. Det är såå jobbigt, varför kan ingen bjuda än på 3-rätters;)
Vi satt och prata o helt plötsligt slutade musiken spela och de lät som hela cafet small, haha det var Nilo(tror vi) som slog i sin fot i stenbordet som sen slog i mitt knä. Ni förstod inte hur högt det lät, ALLA vände sig om och glodde på oss.
Det var helt sjukt, haha vi skrattade så mycket att vi blev ilröda i ansiktet. Vi förstår fortfarande inte hur det gick till. Kanske inte låter så roligt för er, men det var verkligen sjukt. You had 2 be there-moment.

Imorgon blir det stor städning och brun utan sol. Mår psykiskt dåligt att vara blek.

God Natt


Hoppas det inte regnar imorn. Så trist.

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHAHA musiken stängdes av! JÄVLA PARAPLYYYYYY! hahahah! Vi e bäst hihi snart en "allum" dag! LÄNGTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!

2008-11-13 @ 20:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0