En regning Söndag

Så var det söndag igen, sjukt att tiden går sååå fort. Man hinner knappt vakna innan det är dags att gå o lägga sig igen.
Hur har eran helg varit??? Min har varit bra, ätit gott och shoppat lite. Vägde mig imorse och vågen visade det jag befarade, en uppgång på 2,3 kg :( FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, men jag får skylla mig själv. Vad trodde jag ? Att man kan äta som en gris och bara sitta på sin röv och inget ska hända. Igår när vi sprang till vagnen kände jag att min röv hoppade hahahahaha den har blivit lös. Har inte kännt så innan. Inte på flera år. Gårdagens ätande var onormalt, började dagen med mcdonalds sen fika i stan och hemma på kvällen fanns det allt man nånsin kan tänka sig äta. HAHA önska ibland att jag ärft matvanorna från min pappas svenska sida haha men nej då all min aptit kom från mammas sida. Drack lite vin igår också o till det måste man ju ha lite salta chips och nötter. Well dags att ändra vanor. På tisdag åker dem och det kommer vara jätte tråkigt, den enda positiva är att man kommer gå ner i vikt.;)
Igår var vi i stan på dagen, jag shoppade en ny kappa och en tunika från Zara. (ovanligt) Den är jätte fin, rosa och lila färger. Jag har beslutat mig för att inte köpa mer tunna tunikor nu, inga mer detta året. Kan ju inte bara ha sånna haha. Men dem är ju så fina, och varje vecka får dem in nya vackra med olika mönster och färger. Får hålla mig borta från stan helt enkelt. Det enda jag ska köpa är en pälskrage till min kappa, ett par jeans och nånting till julbordet. Inget mer innan jul. På julrean ska jag springa till Zara och coctail och försöka fynda några tunikor eller klänningar haha men tills dess- NO MORE. Det känns jobbigt faktiskt. Det finns ju så många fina. Men nej nu har jag bestämt mig. NO MAS!!!
Zara har ju så sjukt fina kläder, skor och väskor så man blir galen. Just det ett par stövlar från Vaga bond som jag spanat in skall jag köpa nästa lön. Herregud hur ska man ha råd att handla på a-kassa sen. Jag kommer inte ha råd. Måste hitta ett jobb, kan tom tänka mig att städa nånstans då och då för att få in lite extra pengar.

Förresten såg ni Idol i fredags? Rock tema blir nästan alltid bra. Alice och kevin var klart bäst- as always.
Alice var så sööt och snygg på scenen som alltid. Jag hoppas att hon kommer tvåa eller trea för dem blir alltid mest kända. Nummer ett blir ju aldrig nåt, gestalten Robin kan lika gärna vinna. Eller han andra Robin. Dem är ju båda duktiga men så meningslösa. Anna är ju som en tant som har blivit frälsad, Carola nr 2, hon har en fin röst men såååå tråkig.
Det är otroligt synd om henne, hon har tänder och rynker som en 50 årig käääring som rökat allt för länge.
Lars åkte ut men det var lika bra, han är oxå tråkig. Jag tror nån Robin åker nästa vecka eller kanske Anna. Återstår att se.

Idag åker min ena kusin tillbaka till London, tiden gick så fort. Önskade hon också stannade till tisdag.
Mamma håller på att förbereda en jätte god middag. Onyttig såklart, med bacon,kyckling o grädde. MMMM.
Ikväll ska jag hem och träffa min älskling äntligen. Det känns som det var en evighets sen. Skall bli så myyysigt.
Imorgon  ska jag hit igen eftersom på tisdag åker dem hem.Måste till stan också och lämna tillbaka en kappa.


Pappa firade vi lite såklart, han fick blommor o choklad. Självklart trisslotter oxå, otippat haha. På 6 lotter vann hann 50 kr. Fan helt sjukt,måste man vara 85 för att vinna pengar. Känns så!

Nu ska jag lägga mig o kolla på tv lite! Min jäkla förkylning försvinner ju inte. :(
Pöss o kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0