Hej

Idag har jag verkligen kännt mig allergisk, såpass illa att jag inte ens behöver testa mig. Jag vet att jag är det, det gör mig så ledsen. Jag kommer verkligen dö när jag lämnar bort henne. Det går inte ens att föreställa sig, jag försöker att inte tänka på det. Hon är ju världens sötaste hund. Det kommer bli så tomt. Ingen liten svart söt sak som hoppar vid ens fötter, ingen liten sotis som vill busa eller gosa. Ne usch jag vill inte ens tänka på det. Inte nu!

 Pluttisen :(



Nåt som är kul är att flatan äntligen åkte ut ur idol, klarar inte av han. När hon där lilla fjortisen skrek som om det vore en världskändis då ville jag bokstavligen dö. Skämdes ihjäl. Han är så kass, han bara skriker. Hoppas Alice och Kevin kommer till finalen. Kevin är klart bäst. Jag gillar Alice, men seriöst tjejen kan inte välja bra låtar. Men men.


Just nu sitter jag hos mina föreldrar,ska skriva ut en Cv, har ingen skrivare hemma. Vilken vild lördag Ha Ha.
Tidigare var jag på middag hos min syster, det var sååå gott. Åt som en häst(ovanligt) Hon hade lagat strimlad fläskfile med klyftpotatis och jätte god sallad med feta ost. Sen till efterrätt åt vi vaniljlängd. Jag kan inte röra mig.
Lilla vovven stannade kvar där, men ska snart gå dit igen och sova över. Orkar inte åka hem. Så kallt och regnit ute.
Igår var jag i stan med farsi (ha ha) vi hade en perfekt shopping dag. Började med "lunch" på söta s och sen gick vi och kollade runt i affärerna. Jag var lite seg i början med shoppingen men sen gick det bra. Lite för bra. Handlade massa fina saker. Lägger upp bilder imorgon. Vi avslutade allt med en fika på Cappucino. Åt citron cheese cake, något att rekomendera. Verkligen saftig och knaprig botten. På kvällen kom Eddie hem till mig, jag gjorde varm choklad med marshmalows till oss. Vi hade jätte mysigt tills vi skulle sova och vovven vaknade till liv och hon ville inte sova. Hon vaknar alltid när vi ska sova. Hon är så söt, hon ligger nedanför i sin lilla säng och piper. Men det räcker att man lägger sin hand vid henne så somnar hon. Gulliplutt. Vaknade inatt av att min arm krampa, inte så konstigt när den hängt ner för sängen i kanske en timme;)

Ne nu måste jag sätta i gång med min Cv innan klockan blir för mycket. Börjar känns mig trött.

Puss och Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0