Torsdag kväll

HEJ

Den här dagen har bara flygit iväg, blev väckt av världens mest irriterande telefonsäljare. Hans röst och dialekt var så äcklig och han bokstaverade varenda ord typ, jag ville bara slänga på luren i örat. Grejen är att om man inte svarar eller bara lägger på så ringer dem igen o igen o igen. Lika bra att ta i tu med dem, fast helst inte nyvaken;)
Idag har jag städat min lilla lya, det är så fint här nu. Måste bara fixa klart allt, vill ha en lampa och två tavlor som jag sätt på Di moda, får bli nästa månad kanske. Behöver en liten konsolhylla till hallen också. En ny dammsugare hade inte heller skadat. Min är ett skämt, liten och röd och så suger den jätte dåligt. Ha Ha. Det lät lite sjukt kanske.
Jag och Eddie ska på Road trip om en timme ungefär, vi ska till Kalmar. Tidigare idag var vi och bytte till vinterdäck på hans bil, lika bra man vet aldrig vad det blir för väder. Jag ska göra mackor och så har jag köpt nyponsoppa. Eddie ville ha kanelgifflar, men ska försöka att inte äta nån, men jag tror inte det går. Jag är redan trött undrar hur detta ska gå. jag måste vara vaken och se till så inte eddie somnar bakom ratten.

Vad vi ska göra i Kalmar avslöjar jag imorgon!!!

Nu ska jag bre mackor och fixa iordning lite saker.


*puss o kram*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skooj mamma ! värsta road trip =) good luck

2008-11-14 @ 00:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0