Funderingar..

I veckan har jag bara degat och glott på tv, inte gjort något vettigt alls.Kollat en jävla massa på tv. Jag är inte emot plastikoperationer alls, jag hade gärna fixat snoken och tuttarna haha, men ibland går det till överdrift.
Till er som kollar på glamour, så vet ni vem Taylor Hayes är. Hon har alltid varit så vacker och naturlig, men jag upptäckte nu att hon har opererat sig. Till det värre! Hon ser helt hemsk ut, som ett svullen lejon. Hennes läppar är ett skämt och hennes tuttar är stora och hängiga. Nån annan som jag förlåt inte ens kan kolla på är Linda Rosing. Hon är så ful att jag spyr. Hennes läppar är osymetriska och hon ser ut som en transvestit. Blåst är hon också för den delen.

I många fall har plastikoperationer gått fel, här är några bevis!



Fd Söta Taylor (hunter tylo) från glamour











Från vacker och naturlig- till ett stelt lejon med  stora hängtuttar o korvläppar







Hennes bröst är platta och typ fyrkantiga. Inte alls bra gjort. Kanske borde opererat ner naveln istället. (haha)



Före!




Efter!
Keine komentar


Hennes tuttdoktor måste varit blind

 
Lejondrottningen




Ashley simpson har opererat snoken- men hennes näsa blev riktigt fin och lyckad. Mycket sötare nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0