Söndag kväll..

Hej!

Usch denna dagen har varit hemsk, min baksmälla försvinner aldrig. Har spytt och mått dåligt hela dagen, vill bara att denna hemska känsla ska gå över. Mår så illa, ska aldrig dricka igen! Gick ni på den eller? he he
Kul var det igår ialla fall, och min mamma hade lagat sååå god mat, och sån sjukt god tårta. Den var med maräng, choklad och daim. Jag vet att man säger så ofta, men det var faktiskt den godaste tårtan som jag nånsin ätit. Åt och drack som ett svin gjorde vi. Vi dansade och skrattade som galningar hela natten. Önskade att min kusin o moster bodde här:(
Kom hem från min andra kusin för en timme sen ungefär, skönt att vara hemma. Ska ligga framför tvn med Eddie i myskläder och äta massa skräp, var på hemköp nyss och köpte chips,choklad o muffins. Fy faaaan va gott=)

Här är lite bilder från igår.




Borde bara ha tatt ett glas!   

   Kvällens Outfit

Blus/Bik Bok
Kjol/Asos



Eddie skicka sms precis o frågade om vi skulle till Mc, kan man me att vara så äcklig???. O ja!

Den här veckan ska jag träna me Lill Sara. Måste, kan inte fortsätta så här. Man blir så lat. Det kommer bli så skönt att komma igång igen, med Sara blir allting roligt. Hon är så speciell, finns ingen som hon. Sötaste på jorden.

pöSS pöSS


Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar älskar dig älskling. / Nästa: KUNSMÄSSAN! Haha

2008-11-03 @ 17:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0