Tisdag

God morgon
Jag hann  inte skriva nåt igår, hade fullt upp hela dagen faktiskt. Jag var på möte på Volvo, arbetsförmedlingen, a-kassa och startkraft var där o pratade. Så jävla tråkigt får ångest av allt det här. Söka jobb, skriva cv och arbetsförmedlingen. Faaaaan vill inte jobba på volvo men orkar samtidigt inte med det här heller, ÅNGEST. Min mamma har redan börjat tjata och fråga om jag sökt några jobb. Bäst hade varit om man hade öppnat eget. Vara sin egna chef. Jag jobbar hellre hårt varje dag så länge det är för än själv. OOOOOOOOOOOOO jobbigt. Nä nu ska jag sluta tänka på det här. Tråkigt värre.

Sååå igår åkte mina släktingar hem, känns konstigt och tråkigt. Önskade att dem bodde här. Men får åka till dem nästa gång, är ju ändå ledig nu så ;) Det var skönt att vara hemma lite o träffa Min Eddie, har ju inte hunnit med allt jag velat.
Snart ska jag till stan och träffa Sara o Nilo=) Ska bli jätte kul. Synd bara att jag inte kan shoppa något. Men får börja vänja mig att inte ha pengar. Men jag ska inte klaga, fick ju hem varor från posten igår, hi hi :) Så fina!

 Tunika/ Fransväska från Chicky


Min förkylning går inte över, känns t.o.m som att det blivit värre. Har hemsk hosta och min hals känns inte bra.
Imorgon ska jag ligga hemma hela dagen och dricka te, ska inte ens gå till hemköp;)
Idag ska jag äta nyttigt, ska beställa en sallad. Nu är det slut med alla dumheter. Frukt och inget annat till kvällen.

Måste bara att säga att häromdagen åt jag världens godaste cupcake.


Jag ska leta upp receptet, kanske baka den till Jul. Förra året bakade jag rocky road och min syster gjorde Leilas cupcakes, dem var inte heller helt fel. Får se vad det blir i år =)

 Catrins cups;)

 Vad ska ni baka till jul? Jag ska även försöka mig på Lussekatter till Lucia, nu när man har all tid i världen.



Just nu sitter jag och kollar på Våra bästa år, den är ju så töntig så jag finner inte ens några ord. Måste hoppa in i duschen snart och göra i ordning mig. Vad ska man ta på sig? Hatar vintern. Vill ha skinnjacka...

 Idag blir det sallad som sagt, ingen mera skit. (bilden är från i lördags)
Bye Bye Mc! Bye bye Extra Kilos.



Ha en bra dag, vi hörs senare ikväll // Pööööss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina saker du beställt pappsen, de finns dock inte kvar på chicy lägre =( Idag ska vi fönstershoppa och äta god mat på sweet coffebar !

2008-11-12 @ 14:01:28
URL: http://nilom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0