Torsdag...

God kväll!
Jag har varit jätte tråkig dem här dagarna. Varit upptagen med gästerna och inte haft tid att blogga. Idag mår jag ännu värre och hela mitt huvud bara dunkar, oo min hals gör ont. Jag tycker synd om mig själv :( Jag lyckades ialla fall få i mig stans godaste kyckling tallrik på pizzeria Bella i Kville. Fyyyy Fan vad den är god. Jag och Eddie åkte dit innan vi åkte till Volvo och lämnade mina byxor. Så nu är det helt över. Auf wiederzen Volvo.Men nåt säger mig att det inte är över för gott. Vet inte varför men har den känslan. Skulle inte förvåna mig om jag blev flexpoolare eller bemaning igen haha.

Jag gick förbi Zara och köpte mig en scarf med tingeltangel, tycker den är så fin men är inte riktig säker på om jag ska behålla den. Vet inte riktigt vad jag ska ha den till. Men söööt är den. Lite gipsy style över den =) Ska sova på saken.Det fanns så mkt fint inne på Zara att jag ville köpa hela butiken, ska ialla fall köpa en kappa där imorgon. Jag hälsade på lill Sara en snabbis också, hämtade min päls som jag köpte av Nilo, vilket kap. Onyttigheterna slutade inte där heller, drack massa fanta och vi delade på världens godaste choklad bakelse. När ska detta sluta?!?I morn ska jag hem till mamma igen, min kusin har kommitfrån London. Ätandet kommer fortsätta hela helgen.Moster har lagat piroger med ost, det är sååå gott. Imorn ska jag äta så mycket att jag spricker. Lika bra! Allt eller inget.Jag har lust att gå till shell och köpa mig nåt gott nu men nånstans måste man sätta en gräns.  Behave woman!

Nu ska jag fortsätta städa lite och sen dega framför tv-n med en kopp te.



 My gipsy scarf           Seconhand fynd:)


 
Ni förstår inte hur god den va! Delicious.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0