Nice Nice nice

  

Den här heta klänningen är från Hevré Léger, Net-a-porter! Jag hade gärna haft på mig den på nyår men 42 000 tusen kr var inte riktigt vad jag hade tänkt mig ;) Snacka om att sticka ut i mängden!





Älskar paljett klänningar, måste köpa mig en snart. Denna är också från net-a-porter och kostar ca 10 000 kr. Varför:(


Funderar på att beställa den här från Modström, den är betydligt billigare. 998 kr på Nelly.





 En till budget variant från Nelly, 599 kr. Leopard är hett till hösten.




     Marc jacobs                                                              Elizabeth and James



2 fina designer blåsor från Net-a-porter igen. När kommer man ha råd med en sån???



LYX ELLER BUDGET??????????


Vad väljer ni??




Miu Miu// 13550 kr







Top Shop// 760 kr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0