VAFAAAAAAN!!!!


IDOL 2008

Seriöst svenska folket är faaaaaaaan inte normala. Hur i helvete kunde Johan få vara kvar?? Han är världens tönt, han sjunger falskt och är så extremt kass. Jag vet att det kanske inte är normalt men jag hatar ett barn, jag hatar Johan Palm. Anna är jätte tråkig men hennes röst är vacker. Fattar fan inte hur folk tänker? O alla dessa patetiska små barnen som skriker efter Johan, jag hade förstått om han var liten och söt men han ser ut som en ful spinkig tjej. Jag klarar inte av han. Alice och Kevin är bäst, robin är en stel gestaltliknande gubbe som har missförstått "brun utan sol" utan kör istället "Orange som en indie utan sol". Jag förstår inte varför jag bryr mig ens, men man går ju in för det när man kollar varje fredag. Nu hoppas jag att Johan Palm vinner för ettan kommer aldrig långt, då är han lika bortglömd och patetisk som Marie Picasso snart. Jag borde lugna ner mig med lite glass ha ha!!!


Vad är han för nåt???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0