Måndag...


Idag var det en jätte skön dag, så underbart att slippa gå till jobbet på en måndag (blir nog många sånna framöver)
Jag och Eddie åt thai buffe till frukost, det var verkligen gott. Men usch vad jag mådde illa efteråt, lite väl mycket mat till frukost. Visserligen var klockan Lunch men ändå!!! Mina planer om att träna och vara nyttig gick åt Pippan idag meee :(
Men imorn ska jag fan ta mig till gymet, jag önkade jag hade nån som släppade mig dit. Det sjuka är att jag älskar att träna och man mår så bra efteråt. Men när man väl kommer bort från det (sommaren) så är det svårt att hitta motivationen igen. Jag är alltid  sån "allt eller inget", snart kommer jag säkert börja gå 5 dagar i veckan. Hoppas det ialla fall.Styrketräning är så grymt bra, i somras gick jag inte upp ett gram. Tror det beror på att jag styrketränade så mycket innan så fett förbränningen blev mycket bättre. För åt gjorde jag....Minsann! HA HA

                       
Letar parkering i heden     poosar vid bilen            Det gick sådär me pinnarna =)


                                              

                        Rödcurry sås med kyckling och ris// vegetariska vårrullar/biff med nudlar *yummi*
            



Efter maten träffade jag Catrin, vi shoppade. SÅ roligt. Finns det nåt bättre!!??!! Man blir som en kurd bland blondiner :)
Men det blev inte så mycket för min del, men hittade en jätte fin Päls jacka från Hm/Trend. =) Så varm och go, men frågan är om jag ändå inte behöver en varmare jacka. Men vad för nån?? Vill bo i spanien. Där kan man ha kavajer/skinn jacka hela vintern lång, ingen tjock ful jacka som får en att känna sig fet o pluffsig. Tänk er Zara i Madrid eller Barcelona, Herre Min skapare, tror jag hade blivit galen. Hade nog börjat snatta! haha va?!?
Jag visar bilder imorn på det jag handlade. På onsdag blir det mer shopping med sara o Nilo =)  Vi ska till Allum o rocka!

Jag måste bara säga att jag verkligen alltid hatat condecco, d enda bra med det stället är fanimej öppetiderna. Det var därför vi gick dit, är ju typ det enda cafet nära femman som har öppet.
Deras mat smakar ingenting och de har knappt några bakelser, deras muffins är torra och deras paj saknar smak.
Hur lyckas man få en paj stel?? Talanglösa!



Slöseri med kalorier är detta. När man är onyttig o så smakar det ingenting. Deras varm choklad var god men hade dem misslyckat me den så hade det varit riktigt tragiskt.





Catrin innan hon tar ett bett av den äckliga mackan. Smakade ingenting..Hennes hjärta brast!

Men hon gav  inte upp i första taget och eftersom jag är en "feader",  tog jag henne till Fröken Olsson för att ge det ett nytt försök! HA HA :)

Hallon Cheesecake

Tyvärr var den inte heller så god. Sorry cat, This just wasen´t your day :(


Nä nu måste jag sova, ska upp åtta imorgon. *puss och kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0