Äntligen hemma..

Hemma igen i "värmen" aja min lägenhet är ialla fall varmare än vad det är ute. BRRRRRR ingen bra ide med skinnjacka i november, men vill man vara fin får man lida pin. Det gör vi tjejer typ jämt. Killar har det alltid bra, inga tighta jobbiga kläder, alltid platta skor och ingen mens. Men ja ska en dag bevisa att dem har något som jag kallar för Pungvred, det kommer nog inte så ofta som våran mens men det händer emellanåt. Symtomen är samma som hos oss minus allt blod då. ha ha. Ni ska se i framtiden, när jag bevisat min teori. ;)
Idag var det jätte mysigt och roligt. Kändes skönt att komma bort från göteborg, hela vägen till Partille hehe. Nee men det är faktiskt skönt för det var knappt nåt folk där och inga jobbiga kickers. Hela femman är ju full av dem speciellt nu när det är november lov. Den enda kickersen var buss chauffören, han var otrevlig o ville mucka bråk haha.
Det blev inte så mycket shopping, men det blev hårprodukter och hittade faktiskt skor i skopunkten. Riktiga fynd.
Jag försökte vara nyttig men Lill Sara kollade väldigt snett på mig när jag skulle beställa sallad på max haha, det blev en hamburgare o pommes *gott* vi skrattade o gapade över hela max. Sara ska göra en blogg om döden, den kommer ha 1 läsare. Sara trodde vi var utomlands och ville förklara för alla att vi var från Göteborg. Ha Ha.



Söta Flickorna Farsi


Inne på centralstationen med varm smarrig choklad, vi hade lite problem med o hitta rätt buss..



 Äntligen på väg.... Smaskens ;)





Fan godis blev det oxå från godis havet, helt färskt och gott. OOO är meningen att jag ska vara nyttig och träna men istället äter jag bara massa onyttigt. Imorn kommer min moster och kusin från Polen. Då blir det ännu mera ätande.
Mamma har bakat en massa, mmm o nu blir det hemmlagat varje dag. Min moster steker sin mat i hundra liter smör, haha vad hon än lagar blir det j*vligt fettrikt. Men det är verkligen kul att dem kommer. På lördag blir det massa vin oxå:)

Ska lägga in bilder på mina nya lyx skor oxå ha ha. Vi var inne på sko punkten i över en timme och stöka ner. Brukar aldrig handla där annars men dem hade faktiskt helt okej skor där nu. Vi var som vildar.
På bussen hem lugnade vi ner oss, vi satte oss på pentionär platserna längst fram o lutade oss tillbaks ;)


puss o kram





Kommentarer
Postat av: Sara

Älskade älskling DE VA UNDERBART IDAG =D! Stadium haha prins alii vliken magii! Ja, dåe kanske man skall ta å skriva en blogg om döden få en läsare iaf haha! Nilos rosa delfiin (skrattar) allum fylldes med vatten då nilos delfin å therese fisk simmade påväg hem till tråkiga stan hihi. Älskar dajj godisbiten (L)! föralltid. Vadå skratta mkt gilmore goodiesar!

2008-10-29 @ 23:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0