Äntligen!!!

Äntligen är jag hemma efter en lååång tråkig dag på jobbet. Jobbar på volvo, det suger verkligen.
Men snart får jag sparken ändå, har bett om att bli varslad i förtid. Förlorar inga pengar på det. Går hemma med fullt betalt till december ut. WOOOOOOOOOOOHOOOO :) får svar i veckan eller nästa hur det blir. Orkar inte jobba där mer, har såå jävla ont i ryggen och axlarna. Ska bli skönt att sluta där men kommer sakna min lön :(


Nu ska jag och min älskling kolla på simpsons filmen, HAHA den är så rolig. Spider pigg!!!
Önska vi hade dem här att smutta på...MMMM.



Varm choklad med marshmallows och grädde från Söta S :)
Jag och Sara drack dem förra fredagen när vi var där och mysde hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0