God Morgon

Den enda positiva med den här dagen är att solen skiner, men vem bryr sig när man ändå måste gå till jobbet.
Usch är på jätte dåligt humör idag, har ont i exakt hela kroppen, min rygg dödar mig och tror på riktigt att mina axlar kommer knäckas :(
Orkar inte gå till jobbet kommer få ännu mera ont bara, det är såå tråkigt att jag ibland tror jag ska somna där.
Hoppas min chef vet nånting mer ida angående varslet. Vill ju veta när jag får sluta jobba. Längtar. Vill må bra igen och inte behöva ha ont konstant.
Inte nog med det så bråkade jag me eddie förut, han blev sur och stack hem.
Han är stans envisaste människa så får väl se om han hör av sig sen, men tror knappast det.

Anna sms-a mig och frågade om jag ville ta en fika nere på wayans innan jobbet, det hade varit jätte trevligt men känner att jag verkligen inte är på humör.
Inte så kul att fika med någon som är helt bitter, värsta kärringen är jag idag haha.
Oh Gud klockan är redan kvart i ett *hjäälp* måste verkligen fixa mig till jobbet nu och göra iordning nån mat. Men ja orkar inte, jag har hamnat i en period då jag knappt orkar klippa mina tånaglar hahahaha (shilan uttryck).
Min rumpa har somnat nu, känner golv smaken, haha, saknar de gamla goda tiderna då man hade en riktig data med bord och stol. Det var mycket mer bekvämt.

Tänk om man var ledig idag, då hade jag velat krypa ner i den här fina fåtöljen från Ikea!
Ligga där med myskläder och glo på tv hela daaaaaaaagen lång.


Hoppas eran dag blir bättre än min! *puss puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0