God morgon

Vilken fin dag det är ute idag, men kallt är det säkert. Det är j*vligt kallt hemma hos mig. Jag fryser ihjäl, måste ta ett snack med min hyresvärd. Sov med mjukisbyxor och en collage tröja, det ska man ju ändå inte behöva tycker man!
Jag ska till Allum idag med Nilo och Sara, hihi va roligt. Ska försöka att inte handla så mycket, men tänkte gå in till bellbox och köpa produkter till mitt hår, dem har väldigt bra där och till ett okej pris. Sen behöver jag ett par korta skinn handskar, tänkte springa in på cubus i stan fort, dem har massa snygga. Vill ha ett par vinröda och svarta, 149 kr st bara.
Min mage bara kurrar är jätte hungrig, hoppas vi fikar nånstans, eller så får jag köpa nån drick yougurt eller nåt. Jag kommer inte träna idag heller haha, blir galen på mig själv. Men imorn då har jag lovat mig själv. Jag börjar gråta annars!

Hoppas ni får en bra dag allihopa =)

 
Hoppas jag inte stöter på ni vet vem där. (pleeease)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0