GodKväll

Hej
Gud kollade ni på idol idag? Det var ju pinsamt. Jag vill nästan börja sluta kolla på det ;)
Sepideh är inte en av mina favoriter, men hon borde inte ha åkt. Det är ju sjukt varför åkte inte Johan, stör mig bara mer och mer på han. Så jävla töntig. Det kan ju bara vara 12 åringar som röstar på han, men seriöst hur har dem ens råd att rösta??!!?? O lars, han är ju inte normal. Skulle hans framträdande vara roligt? Robin E vill jag inte ens diskutera, han liknar en gestalt, en bögig översminkad sådan. Kevin och Alice var bäst som vanligt. Anna sjunger jätte fin men vilken tråkigt låt.Hon beter sig som en hjärntvättad kärring. Nää nästa vecka får dem ha ett roligare tema. Svenska folket måste lära sig att rösta normalt, men jag tvivlar på att det ens är möjligt.Idag har jag varit på Allum igen med familjen, jag köpte mig en liten mini plattång. Jätte söt och käck, den är bara 10 cm lång och är jätte bra att platta luggen med. Den får plats i alla handväskor också!Ätit har jag gjort oxå, usch alldeles för mycket. Min mamma lagade en jätte god äppelkaka med nötter och creme fraishe, aaa ni hör ju. Hur kan den inte vara god.Helt knaprig och krämig. Det är bara att acceptera att dessa två veckor kommer vara omöjliga att vara nyttig, well well what to do!
   
Mmmm...                  

Förresten jag lyckades byta min päls:) Det var inga problem alls men nu funderar jag på om jag ska gå ner yttligare en storlek, haha får se måste prova den först. Min kusin bodde i New York i några år, där köpte hon en grymt snygg päls (Fake ofcourse) Den är köpt på Marshall och kostade bara 60 dollar. Tänk att åka dit och shoppa, vilken dröm, det är sale där hela tiden och det finns massa outlets.  Lets goooo :)

 
Var tvungen att prova den. (jag borde lägga brun utan sol)



God natt// ska borsta tänderna nu i mörkret, strömmen har gått i hallen,toan och sovrummet. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0