hej...

God morgon allihopa.
Idag kommer min moster och kusin till Sverige, Catrin och pappa kommer och hämtar mig vid fem tiden. Då ska vi åka till säve flygplats och hämta upp dem. Vad ska jag ta på mig?? Det är ju så kallt idag.
Innan kl 5 måste jag städa, ducha och åka in till stan och byta min päls. Håll tummarna för mig att dem inte märker att jag haft på mig den en gång. Vill verkligen ha en mindre storlek. Orkar inte gå runt i stan så det får gå fort, plus att jag kommer frysa ihjäl i min skinnjacka. Mina späda armar kommer frysa till is ;)
Har insett att jag MÅSTE köpa en varm jacka, får la kolla in i stadium någon dag. Fan vill bo i ett varmt land.
Åh våra bästa år är på tv, typsikt när man är stressad. Det är den mest patetiska serien i världen men när den är på så måste jag kolla, förstår inte varför men det har varit så sen åttonde klass=)

Imorn är det haloween, men jag brukar aldrig fira det. Har inte ens gått på nån maskerad nångång, men det hade varit kul.



Bästa kostymen .  *Så sööööt*






Nu ska jag diska och snegla lite på tv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0