HMMMM???

Kom precis hem från jobbet, Jill var så snäll som körde mig hem. Skönt att slippa bussen.
Jag trodde jag skulle vara världens lyckligaste nu, att jag skulle skutta hem från jobbet.
Det var min sista dag idag. Ska dit igen på måndag den 3-e november för att skriva på lite papper bara.
Jag mår jätte konstigt, jag har sån nervös känsla inom mig och typ ångest, Varför är det alltid så? När man har något så bara man klagar på det, man ser bara allt det dåliga men sen helt plötsligt när det tas ifrån än då ser man bara det positiva. Det är inte normalt. Sån är man ju nästan alltid. Idag bara för det var min sista dag så hade jag jätte kul och kände inte alls att det var jobbigt eller tråkigt. Min rygg gjorde inte ens ont ( haha oki lite då) Jag började tänka en massa, här vill jag visst jobba vill inte bli varslad så hemskt är det inte. Men halooo Therese skärp dig! Varenda dag i typ ett år har du bara klagat och mått dåligt över att jag jobba där. Varit bitter och grinig och bara klagat o klagat. Men nu helt plötsligt bara för det var sista dagen så blir jag mongo.
Mitt jobb på volvo gav mig ändå trygghet. Det gav mig en lön varje månad. Man har sina arbetskamrater som man lärt känna med tiden.
Och nu helt plötsligt efter jul ska jag börja någon annanstans?!? Så är man ny igen, nya ansikten. Vem ska man sätta sig med i lunch rummet? kommer man trivas? Och den största frågan kommer man ens hitta ett jobb? När och var så fall. Fyyyyyyyyy.
Jag känner att jag måste göra en för-nack delar lista haha.


Fördelar med att sluta på volvo:

1.Kommer kunna ha ett socialt liv
2.Följa serier, som despan, gossip girl, greys anotomy,prison break, ugly betty m.m
3.Kommer kunna se på fetma dokumtärerna HAHA. varit ritkigt sur att jag missat dem.
4.Må bra i min kropp igen, inga mer rygg, axel, handleds besvär.
5.Känna sig som en kvinna
6.Fixa mina naglar, gick ju inte att ha det där :)
7.Slippa det fula arbetsskorna (haha ska ta kort på dem och visa).Dem är tunga och får mig att känna mig som "Gunnar 55".
8.Få tummen ur röven och söka utbildningar
9.Kan köpa mig en Puppi som jag velat ha så länge :)
10.Mer tid och ork att träna

Finns säkert flera men kommer inte på några nu.



Nackdelar med att sluta på volvo:

1. LÖNEN
2. Tryggheten (men kan oxå vara en fördel för man kan inte vara trygg och fast där resten av livet)
3. Vissa arbetskamrater;)
4. Semestern och alla ledigheter
5.Komptimmarna
6.Man kan gå upp i vikt
7.Jag kan inte längre shoppa som en dåre, Måste erkänna att detta kommer kännas mest.
8.LÖNEN
9.LÖNEN
10.LÖNEN

Oki fördelarna vann. Antar jag får vara nöjd då. Jag ska inte klaga man kan ju säga att jag i stort sätt har betald semester ända fram till slutet av december.*  HALLELULJA*





HA HA mina fula arbetsskor- stinker gör dem oxå för den delen!


 



Såg reprisen i söndags på dokumentär fetma. Blev fan förbannad och äcklad. Hur kan man vilja bli världens fetaste kvinna?? Så har hon två barn, vill hon inte alltid kunna ta hand om dem?? Snart blir hon ju så fet att hon inte ens kan gå.
Det var helt absurt när hennes man duschade henne och sen la baby puder mellan valkarna, då kunde jag inte hålla mig för skratt. HAHA HAHA :)

Förlåt men hon får faktiskt skylla sig själv!!!


Kommentarer
Postat av: anna

ska du lägga ut om tofflorna på tradera? jag kan budtrissa. hahha puss

2008-10-24 @ 21:25:14
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: anna

hahahahaha du kan bjuda redan nu. visst är dem sexiga haha

2008-10-26 @ 13:19:22
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: therese

haha oj ser ut som d är du som skrivit båda. oj då

2008-10-26 @ 15:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0