*Fredag*




Jag sitter och kollar på idol, haha jag skrattar för mig själv. Seriöst JOHAN haha det är ju en tjej. Såg ni att han hade avflagnat nagellack? Varför skrek alla små flickor? Han ser ut som en flata ju.
Hans sjöng helt förfärligt och jag skämdes ihjäl i slutet, varför fortsatte han sjunga? Killen måste åka ut idag annars är det ett stort jävla dåligt skämt. Jag blir irriterad av honom, han förstör tävligen.

Kevin är ju speciell, han sjunger skit bra och han är grym på scenen! Men asso vad är det för fel på honom? Oki han kan inte språket bra, men det är ju inte bara det. Han pratar så konstigt och så är han extremt böööööögig. När han ler och försöker flirta me kameran då skäms jag nästan. Men jag tycker han borde få vara kvar, han sjunger ju jätte bra och han verkar väldigt snäll. Men att han har en tjej tycker jag är skumt. HAHA han kanske kommer ut ur garderoben när han blir känd. ;)

Lulu...SOS ring viktväktarna. Oki om man är mullig eller fet men hon är så stor att hon knappt orkar ta en ton. När hon sjunger så ser det ut som hon lider. Men hon sjunger fint men jag gillar inte henne. Skulle inte bry mig om hon åkte.

Alice är super söt och hon kommer komma jätte långt, hennes röst är så härlig att lyssna på.
Gillar Anna oxå, hennes röst är sjukt bra. Hon sjunger som en svart soul kvinna.

De andra skiter jag i haha, de är tråkiga.

Jag sitter och kollar på tv och inte ens vatten dricker jag, vadå torr människa...men IMORN då ska jag äta massa gott...


Kommentarer
Postat av: nilo

Hahahah jag håller med

2008-10-24 @ 21:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0