jag vill ha...

Jag måste köpa en massa saker till hösten, känns som att det aldrig tar slut . Alltid är det nåt.
Vill jätte gärna ha en fin päls jacka, fransväska, kuvertväska,lila väska,nån slags större bag/väska,skinn handskar, leopard sjal, vinter jacka,frans/paljett klänning,fest klänningar och sist men inte minst SKOR. Behöver pumps, stövlar,ankel och ett par svarta ballerina. Är alltid bra att ha trots att det börjar bli vinter.

Måste shoppa rejält innan jag blir arbetslös (ja e ju redan det..men aa tills lönen slutar komma) Får önska mig presentkort i julklapp helt enkelt.

Dessa fransväskor från Nk/Oasis är fina


Clutch/Chloé



If i was a rich girl....

              
Lila väska/miu miu        Weekendbag/burberry                         




                 
Chloé                          Marc Jacobs                  Stella Mccartney                  



Leopard sjal från Oasis                         




Exakt så här skulle jag vilja se ut på nyår. Klänningen är Från Marc Jacobs.

 

Bedårande klänning från Chloé. Tänk den med ett par höga glittriga Pumps *aaaaay caramba*


 
   

Ett par från Manolo Blahniks eller kanske mera prisvänliga från Oasis (845 sek)


Kommentarer
Postat av: hmmm

Lite för kort kanske ;p haha

2008-10-27 @ 19:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0