Regnig.. tråkig.. söndag..


Usch vilken tråkig söndag bara regnar och blåser men fan va härligt att man får vrida tillbaka klockan. Jag brukar alltid ha kvar klockan på sommartid så blir man så glad när man tänker "aa just det den går en timme för fort" lite töntigt kanske men ska ha det så i en vecka i alla fall. För tradionens skull ;)
Jag och Catrin har precis ätit frukost, mmm tunnbröds rullar med philadelphia, kex och ost. Gud va gott det var.
Till efterätt åt vi annas goda knäckiga äppelkaka med vanilj sås. Är riktigt mätt nu (hehe konstigt)

Jag måste hem och städa och boka tvätttid. Tänkte storstäda och rensa  lådor och sånt. Det måste göras. Booring.
Men ska nog äta middag hos mamma och pappa innan, mmm blir säkert nåt jätte gott.
Jag och Eddie har inte alls haft en bra vecka eller helg, bråkat och tjafsat jätte mycket. Vi har inte sätts nånting och jag vet inte vad jag ska göra, blir bara fel allting. :(






Igår skulle jag hem till mamma och pappa men de skulle visst bort så det blev inget av mammas härliga hemlagade mat hehe (finns det nåt annat på min hjärna) misstänker att jag är en matmissbrukare. haha =) Det bor en väldigt hungrig fet kvinna inom mig.
Jag gick hem till Catrin istället och så kom Sofie dit =)
Vi gjorde sååå god mat, herregud. (Den feta kvinnan inom mig log säkert hehe)
Catrin gjorde kladdkaka mmmmm och annas knäckiga äppelkaka. Vi åt så mycket att vi blev konstiga huvudet, tror man kan kalla det en socker överdos haha.  Men det var jätte mysigt oh trevligt, äta och sitta o tjata är en perfekt lördag:)



Kex med ostar och vitlöksbröd. Baconlindade dadlar, tomat med lök och rostade pinje nötter.
Börek, feta ost röra och vindruvor. Sååå Jäkla gott.

Jag ser verkligen ut som stans tönt på bilden (haha)  mormors flicka typ.



 

Fick ingen bild på kladd kakan ( jag var bokstavligen spy f'ärdig efter detta) haha hade inga krafter kvar.

Kommentarer
Postat av: anna

visst e kakan gooooooooooooooooooooooooooo!!!!?????

2008-10-26 @ 18:25:08
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: therese

Ja den va sjukt gooood. vill äta den varje dag haha

2008-10-26 @ 20:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0