wiiiiiiiiiiiie :)

*HEJ*

Vilket underbart höst väder det är idag, promenerade till affären förut och handlade.
Det är ganska kallt men solen skiner och luften känns så fräsch.
Idag kan det vara min sista dag på volvo personvagnar HAHA jag kan inte fatta att det är sant. Vadå? Ska jag aldrig gå dit  mera? Men man ska aldrig säga aldrig, once a montör always a montör.
Jag kommer vara den lyckligaste i världen, förutom när lönerna är slut och a-kassan kommer hehe men den dagen den sorgen. Får söka massa jobb så jag slipper arbetsförmedlingen, de är ju det mest ångestframkallande i världen att ha o göra me. Belive me i should know;)
Idag klockan halv 4 får jag reda på när jag ska jobba min sista dag, är lite nervös hoppas dem inte krånglar till det för mig. De tjatade så mycket på jobbet att jag skulle bjuda på fika haha jag tyckte dem kunde bjuda mig eftersom det är ju jag som blir varslad. Men jag jag köpte massa fika ändå så hoppas f*n nu att detta är min sista dag haha.



MMMMMMMM va gott, längtar tills rasten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0