BAKA!

Jag känner för att baka men det värsta är att då vill man äta det efteråt, kan inte laga något och sen inte ens smaka.
Skulle vilja göra något med choklad, kladdkaka eller muffins. Paj hade inte heller varit fel. Jag har massa block choklad så jag borde göra något med den snart. Får se kanske gör något i veckan.

När det blir varmare vill jag ha lite annolunda hårfärg, kan ju få det fixat helt proffsigt och gratis nu=)

Den här färgen skulle jag vilja ha till våren, men då måste man vara brun för att det ska bli riktigt fint.




Jag skulle så gärna vilja resa bort till sommaren, helst till Grekland. Det är så vackert där och god mat. Om man får jobb kanske man kan resa i september. På något sätt måste det gå!! Vill ha värme och gyros..MMMM...





Nu ska jag ut i kylan med Nikita, hon sovit i två timmar. Hoppas hon somnar i natt. Hon är världens gulligaste.


puss//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0