torsdag

Hej!
Jag har varit lite dålig med uppdateringen senaste dagarna, tog inte ens fram datorn förens igår.
I tisdags var jag och Eddie i slottskogen med hundarna, det var så soligt och härligt väder till skillnad från idag. Grått och trist skit väder. Nikita blev världens lyckligaste när hon fick springa lös. Som en galning med damp.Jag misstänker att hon har adhd ha ha nee stackaren hon är ju världens gossigaste. Min lilla svarta kulting=)

Igår var Sara här, min älskade vän. Vi hade så roligt att vi grät av skratt. Från det att hon kom till hon gick idag vid 3 tiden. Jag blev ledsen när hon gick, Nikita med. Hon är saknad haha, våran alldeles egna Johan.
Vi satt och pratade o skrattade hela natten, vi tittade på oc och åt glass,chips o godis.Riktig tjejkväll med skvaller, killar och kläder. Miami vice,hasse Aro och 2001 skämtbilder kom på tal och johan en del hahahah, våran humor är helt störd. JAG älskar när vi sjunger till varandra på ett sätt som bara vi kan hahah. Om jag var en man hade hon varit min fru, det vet vi båda två. Vi låg bokstavligen och skrek till fem på morgonen. Tack gumman för en underbar dag. Vi måste ses och träna i veckan på ditt gym, får lämna vovven hos mamma o gå med dig. ITS A MÅSTE!


När man syndar är det som godast, helt oplanerat ätande är det godaste. Jag ville spy efteråt min mage klarade inte en halv liter glass haha. Idag är jag bakis, socker bakis. Mår jätte konstigt. Ska på spinning i en FUCKING timme ikväll med Anna, hon föreslog att vi skulle skriva testamente innan hahaha. Hoppas jag inte kolar vippen. ska dricka massa vatten. Jag ska inte klä mig för varmt då svimmar jag nog.


Jag önskade jag kunde sola, är så äckligt blek. Men får ta bUS till helgen, ska ju på kalas och gå ut o äta.

Nu ska jag gå och hämta ut varor som kommit med posten :) Hoppas skorna från chicky har kommit.

puss så länge//







miami vice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0