Kyla

Heeeeello
Idag är det verkligen sjukt kallt. Håll på att frysa ihjäl. På förmiddagen var jag ute med Nikita i över en timme, hon fick springa lös och leka. Trodde mina tår skulle gå av och att min näsa skulle trilla av ha ha. Till er som inte kollar på greys anotomy, DO IT. Den slutar aldrig vara spännande, inriger efter intriger. Vi är fortfarande bara på säsong 3, längtar tills helgen för det är först då vi kan kolla. Men inte så mycket för mamma fyller år och på lördag blir det kalas.

Idag är det måndag och nu måste man vara nyttig tills helgen, jag har redan creavings efter Ben and Jerrys. Testade en ny smak igår, Half Baked. Heeeeeeeeeelt sjukt god. På söndag ska jag köpa den igen. MMMMMM.


Jag är extremt uttråkad just nu, ska kika på kläder lite. Kolla om något nytt har kommit in.



pöss o kram så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0