Sunday

Hej
Idag är det 1-a februari, en månad närmare sommaren. Underbart. Jag längtar så mycket till värmen, jag klarar inte av detta hemska vinter mode längre. HATAR vinterjackor,halsdukar och varma kläder. Jag vill ha skinnjacka, jeans jacka och klänningar med lätta ballerina skor. Det kommer väl i mars borde man kunna använda skinnisen igen.
Jag var i Zara i fredags och kollade, dem hade fått in så mycket fint:( Köpte ingenting där men hittade ett par skit snygga skor på Nilsson för bara 300 kr. Ska lägga upp bilder på dem. Sen handlade jag lite på Indiska till min lägenhet och la undan en takkrona på Duka home, skit fin. Jag såg så mycket fint i stan och jag behöver så mycket grejer, kan man inte vinna pengar? Men då kanske det krävs att man spelar i alla fall! Man ska inte klaga finns ju dem som inte har något alls, att inte ha tillräckligt med skor är ju inte direkt ett världsproblem.

Helgen har varit lugn och skön, känner mig sjuk igen. Jävla förkylning, fattar inte hur jag kunde bli sjuk igen.

Igår var vi hemma hos Anna på Fika-orgie =) Vi är alla tre på samma nivå, ingen som behöver skämmas över sin apptit hahhaha. Vi handlade croissanter med chokladfyllning, vaniljmunkar, donuts,cocosbollar och marabou choklad. Snacka om att man blev sjukt mätt. Alicia är så söt, hon pruttar hela tiden med sin mun och är med  så mycket nu. Jag längtar tills hon börjar gå och prata. Nikita och hon kommer nog bli goda vänner då. Senare på kvällen åkte jag och anna ut till 421 och handlade, väldigt käckt eftersom det är så dyrt runtomkring där jag bor. Sen kom eddie och Timon hem till mig och vi åt mat och tittade på Horton. Tyckte faktiskt den inte alls var rolig?!? Konstigt när det var en av världens roligaste människor som rekomenderade den! Ha ha.



Nu ska jag äta tacos hos fina mamma. Ikväll blir det greys anotomy och Ben and Jerrys. Kan knappt bärga mig.
Ja! Jag är besatt av mat. Men det är faktiskt helg och i veckan ska jag träna. 3 kg att gå ner i vikt. Det klarar jag. Måste bli väl tränad och fast dessutom....


Puss och kram

Kommentarer
Postat av: anna

pang pang lucky luke

2009-02-01 @ 19:48:36
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0