*zzzzznark*

"GOD" MORGON!!!

Jag är så jävla trött, knappt sovit någonting. Somnade efter tre och gick upp halv åtta. Är så trött att jag mår illa, var tvungen att gå på cell-prov imorse. Det var inte så farligt som jag trodde kändes ingenting alls, hatar bara den jävla stolen. Känns ju sådär bekvämt att fläka upp sig framför en främling. Men så är det att vara kvinna, vi får stå ut med en massa hemska jobbiga saker. HA HA vad bitter jag låter, det är jag inte. Jag är på bra humör trots att jag har två jobbiga kissburkar som springer runt här och är allmänt jobbiga. Jag ska dessutom på kalas hos mamma och där kommer det finnas massa mat o vodka/vin ha ha perfect combination ;)

Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag skulle flytta, byta lägenhet med en kille. Men det verkar inte bli så nu, jag har bestämt mig för att bo kvar. Ska sätta upp mig på en lista ihopp om att få en annan lägenhet i samma område. Det kan ta jätte lång tid men det är det värt. Får verkligen ligga i med jobb sökandet nu så jag har råd att betala mina räkningar. Jag måste även beställa ett nytt lemp så jag kan börja övningköra och sen gå på intensiv kurs. Vill ha en bil när jag bor såppas långt ifrån min familj. Jag ska fixa allt det nu, få det gjort. Nästa vecka blir det även möte med min jobbcoach och jag ska söka tusen jobb.Jag ska ringa hit pappa så han kan sätta upp min nya lampa, vill även få upp en ny tapet i hallen, tavlor behöver jag också. OOOOOOOOOOOOOOOO jag behöver tusentals saker.

Nu ska jag ta ut hunden och sen väcka eddie som ligger och snarkar så söt. hi hi!


HA EN BRA DAG


PUSS O KRAM//






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0