god morgon

Vilken tråkig dag, grått och mulet. Idag ska jag på valp kurs hoppas inte det börjar regna eftersom vi ska vara utomhus och träna galningarna. Jag undrar hur det kommer gå för Nikita, hon kommer nog vara sjukt uppspelt av att se alla andra små valpar.Jag hoppas Eddie kan följa med, tråkigt att gå ensam. Nikita är jätte jobbig idag, klängig och pipig. Hon höll på att klösa bort hela dörren när kjag var i duschen heheh, grannarna tror nog att jag misshandlar henne.

Igår blev det lite nät shopping, har ju inte direkt pengar att shoppa i stan, saknar Zara :( Deras vår kläder, skor och väskor är ju sjukt fina. Well well nästa månad ska jag handla där, lite ialla fall.



Det här klickade jag hem igår =)




Chinos/ Hm 




Tygskor/Hm




Söt kort modell till våren/Asos




Mockaväst/Hm ( fint att ha över en tunika)




Skinnjacka/Diveded 500 KR





Spanade in dessa två först från Net-a-porter och dem kostar ca 8000 kr /st. Dem var lite väl dyra!





Sandaler//chicky

Älskar dem, hoppas jag kan gå i dem bara. Klacken är 9 cm. Snyggt till jeans eller klänning.



Det var allt!!! Chicky har verkligen fina saker och ger en mycket inspiration. Nu måste jag fixa mig och packa ner lite saker till kursen. Ha en bra dag, hörs kanske senare eller imorgon :)

pöss/kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0