Ångest

som vanligt då har man ångest för att man ska jobba! Måste gå hemifrån om 40 min men jag har inte fixat min mat låda eller duschat än- SMART! vrf gör jag inte det? För jag viiiiill inte........o vill bara vara hemma....

Igår blev jag stylad o sminkad av min syster i hennes frisörskola, jag blev en påfågel =) Vi tog bilder men lovar att lägga in till helgen, blir nog på söndag först om jag hinner efter jobbet. Bara jobb, jobb,jobb i helgen. Måndag ledig :) Hallelulja!
Min syster färgade även mina rötter, äntligen hade en sån ful utväxt. Borde platta mitt hår nu men vem orkar bry sig när man vet att det lockar sig på vagnen ändå. Det är ju så varmt,fuktigt o klibbigt där inne...fy!!!!!!!!!!!

Jag handlade lite smått o gott igår också, inget onödigt. Jätte duktigt. Bara bas toppar som jag hittade på rean. Mest skit är det ju på rea varorna. OOO Top shop hade fått in så söta jump suits - men vet inte om jag vill ha en?? jag provade en blommig på rea men vet inte. Hur bekvämt som helst. Snyggt med lätta sandaler! Men kan inte sluta tänka..är det mödvändigt? Kommer jag verkligen ha på mig den?? Får se.. Ett par jeans o svarta shorts är ett måste o ett par svarta ballerina....men lyckades inte hitta det på rean. Jeans kjol är bra o ha men det är något men det som jag inte gillar- det är ju fint med linne till..men vet inte. kan inte sätta fingret på vrf jag inte gillar det?? En kort "trasig" än får det bli så fall.


Over and out- måste duscha nu...Klockan tickar.......vill inte..... aja pööööss på er


förresten är ute efter ett helt vanligt marinablått/vitt randigt linne- var hittar jag det? såg inget igår. (o nej ja vill inte ha d från gina tricot ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0