bibban

Hej
Sitter här på bibloteket o surfar, min data är sönder. Kan inte leva utan data! Min laddare är glömd på jobbet så den har jag inte heller. Typiskt, alltid är det nåt. Känner att jag blivit förkyld och har ingen ork alls. Jobbar kväll idag men känner verkligen inte för det !!! Ringer kanske och kollar om nån annan kan hoppa in för mig- men tveksamt!

Igår var jag, Anna,Jill o Catrin på restaurang på kvällen, Maharani på järntorget. Underbar god mat, trevlig personal o ett mysigt ställe. Vi åt massa mat o naan bröd o pannacotta till efterrätt. Det var jätte trevligt o roligt- ont i magen idag bara ;)
Anna var så gullig, hon bjöd mig på allting som en sen födelsedags present - Tack gumman. En jätte fin present. Vi får hitta på något kul när du fyller oxå. Är ju inte så lång tid kvar! Det är en jätte smart o kul ide att bjuda ut sin vän på mat.

Vi tog lite roliga kort men dem har Anna på sin kamera o hon stackaren är sjuk-  du får skicka dem när du har ork.

HJÄLP JA LOGGAS UT STRAX- KOMMER STRAX TILLBAKA....

Kommentarer
Postat av: Jill

MMmmmm det var riktigt gott=))) tänker på det nu när det är dags för lunch...men fläskfile med bearnässås e inte fel det heller=)))

2009-07-07 @ 12:18:14
Postat av: anna

det var jätterulik igur. Ni är så tukiga allihopa! Haha varsågod ;) Puss

2009-07-07 @ 13:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0