lunch time

Sitter här hos mina föreldrar och tänkte blogga lite, min data är ju sönder :( äter lite lunch efter ha varit ute i solen några timmar. Var vid en sjö och plaskade lite, Nikita slängde jag i 4 ggr för hon bara flåsade o flåsade. Hon blir jätte glad efteråt och springer runt runt med en sne blöt svans :)
Tyvärr jobbar jag sent idag, usch vad tråkigt men men vad ska man göra. Imorgon är jag ial ledig och ska vara min systers hårmodell för hennes slut arbete- ska bli spännande. Kommer lägga upp bilder på det i helgen kanske!!

Tuggar på mina goda knäckebröds skivor men är egentligen sugen på kycklingsallad med massa majs o ananas o iskall dricka till..men det finns ingen här o inte direkt några ingridienser att laga en...blir kanske en i stan imorgon istället....




Igår efter jobbet åkte jag och älskling till sisjön och där tog jag mitt första dopp för iår! Helt underbart varmt i vattnet, vi simmade runt i typ 20 min. Då är det varmt! ha ha. Vi hade med oss lite frukt o vatten o låg o tjatade i solen- hur skönt som helst. Speciellt efter att ha stått i en butik som har 32 grader varmt, det är inte inte normalt! Man svettas som en gris- då känner man sig rätt fräsch. Man får ju inte alls lust att bara göra sig en goood glass med lite svalkande sorbe o gå sätta sig i skuggan någonstans..well kanske nästa sommar- tänker aldrig jobba en sommar till där. No way!!!

Jag måste fixa mig en kamera, tråkigt att inte ha några kort. Eller rättare sagt fixa MIN kamera. Jag har bestämt mig för att sluta shoppa från nätet. Om det ska ske nångång är det direkt betalning med kort som gäller. Inget annat. Det klias redan i fingrarna. Enough is enough. Imorgon ska jag träffa Nilo-sara o Reye- Gud vad roligt. Saknat flickorna sååå.

Nu ska jag ut i solen en pytte liten stund till innan ja måste duscha- tänkte passa på att ringa Anna nu- var ett litet tag sen!

Pööööööössssss o kraaaaaaaaam

Förresten finns denna i sverige? i så fall...VAAAAAAAAAAAAAAART? vad gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0