Desperate..

Hej!
Kom precis hem från en promenad i skogen med lilla grisen och pojkvännen, hon hade varit ensam i flera timmar så tyckte hon behövde springa av sig, jag med eftersom vi stannade och åt cevapi på en uteservering i gamlestan :)
MMM gott (vrf kan jag inte sluta vara onyttig) Jag som loavde mig själv att denna veckan skulle jag vara det.

Vi gick förresten till en sjö här vid mina föräldrars hus, och Eddie ville så gärna se Niki simma så han kastade henne i vattnet . Hon var sååå söt och simmade så fint, vi kastade i henne 3 ggr hon tyckte det var jätte roligt. Sen sprang hon som en dåre runt runt i gräset med svansen viftande. Så sööööt, nu är hon nybadad och fin! Det bästa är också att nu kommer hon vara helt slut och låta mig titta i lugn och ro på tv. Dubbel avsnitt på desperate housewifes. Can´t wait!


Nu ska jag titta lite på ugly betty och prata lite med mamma, Anna jag ringer dig i pausen :)

pöss



Jag är sugen på glass (hur är det möjligt) ha ha


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej Hej :) Tänkte bara säga att jag har lagt upp några nya fina bilder på Timon om du ville se hur han ser ut nu :) Blivit en stooor pojke nu hehe

Ha det bra:)

2009-06-17 @ 00:50:37
URL: http://timonsimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0