Glad midsommar

Idag är det midsommar och vädret suger som vanligt, än är det uppehåll men man vågar inte hoppas på för mkt.
Vi ska till vänersborg och ida och campa ha ha i det vackra sommar vädret, hoppas vi kan få igång grillarna ial ;)
Måste packa men vet ej vad jag ska ta med mig, tar alltid med mig för mycket grejer. Blir ingen fin sommrig och blommig klänning ial, whats the point!!! Min kamera funkar ju inte men ska försöka låna min systers så jag kan ta lite roliga bilder.

Ha det bra allesamans!!! pössssssssssssssss

Perfekta klänningar till en skön midsommar kväll (till er som inte ska till en blöt camping ;)

Kommentarer
Postat av: anna

glad midommar gumman! hr du skaffat mobil? Puss

2009-06-19 @ 13:48:17
Postat av: Anonym

Nu har jag spanat här på bloggen, vad fina plagg fader =) haha jag kan inte sluta tänka på charader, det borde finnas Charader-Korv-Bloggar Hahahahahahaha Korv!

2009-06-21 @ 21:04:52
URL: http://nilom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0