gOD MORGON

Väcktes av en bajsenödig gris som raffsade på dörren för en timme sen, men det är lika bra för jag jobbar idag. Men hellre börja "tidigt" och komma hem tidigt. Att jobba kväll är något utav det värsta som finns. Det enda positiva med kväll är att man slipper gå upp tidigt, men det är så ångest framkallande och stressigt på något vis. Jobbade ju kväll på volvo i över 2 år. Hmmm tittar ut och det ser ut att börja regna men när jag var ute var det jätte varmt...skiter i vilket faktiskt..

Hoppas midsommar blir varmt och skönt, då ska tjejerna till vänersborg :) Har hyrt stuga och vi ska bila dit. Road trip!
Skulle gärna ha någon fin och somrig klänning på mig på midsommar afton, kanske en blommig? Hittade 2 söta på nelly igår. Men beställde inget, får inte!

Söt men alldeles för kort i rompen (speciellt med mina höfter)


Den här gillar jag också (minus det fula skärpet)


Nu ska jag äta riktig söndags frukost, lite skillnad frånd en man äter på vardagar. På bordet står det rostat bröd,ägg och massa gott pålägg och apelsin juice.....ska väga mig innan bara men kan nog dra bort ett o annat svullo kg.. När man äter som jag gjorde igår sväller man nog som en degklump.
 
Nu MÅSTE jag skärpa mig. Blir hård bantning hela veckan och veckan därpå ända fram tills målvikten (denna gången ska inget stoppa mig) väger ju mer nu än förra sommaren. BEACH 2009 HERE I COME.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0