Iam baaack

Hej!
Guuud var länge sen jag skrev något! Måste gått mer än ett halv år. Men nu är jag faktiskt sugen på att börja blogga igen.
Vet inte hur länge det håller i sig men ska försöka ialla fall :)

Jag hade inte speciellt många läsare så jag gör ingen uppdatering, ni som läsde min blogg känner mig och vet ju vad jag gör och har gjort!!!

Idag skulle jag egentligen jobbat men fixade så jag slapp :) skönt för jag har lite saker att fixa och så. Istället fick min kusin jobba där , hon ska hoppa in om någon blir sjuk eller är ledig. Hoppas det går bra för henne idag!

Hon tog nämligen studenten förra veckan så nu är hon ledig. På hennes student var det jätte trevlig och minst sagt goooooott. Massa god mat och jag hade bakat amerikanska cup cakes :)

Här är lite bilder från förra onsdagen!!!


Sandra och jag ( med väldigt ful min- försöker jag hålla mig för skratt kanske? )

Massa gott (finns det något godare än smörgåstårta? )


 Mina mumsiga muffins (kalorier / muffin ca 2000)





Jag har gjort hår förlängning :) Äntligen. Var så trött på det korta så jag höll på att spy. Ingetting kan man göra med kort hår. Samma frisyr varenda eviga dag. Sånt klarar inte jag.
 Catrin, min syster gjorde det på mig med vax och håret köpte jag på nätet- Billigt och bra.
Nu funderar jag på att göra något med det? Kanske slingor eller lite mörkare toning?  Hur som helst måste utväxten färgas! Hoppas på att kunna fixa det snart!


Med solen rätt i ansiktet. Här är håret lockat med plattång!


 Jag och min busiga lilla goossi räv, hon har växt och blivit 8 månader :)



   Kjol: zara, linne:Hm armband:Chicky

Ingen linslus direkt den  lilla busungen...

 U like my hair? Beställ tid hos min syster, ta med hår bara så fixar hon resten =)
Salonger tar mellan 3-5000 kr och min syster ca 1000 kr.


Nu ska ja hänga upp tvätt... eller en sak till bara....

Jag hade gärna haft denna guldiga hårfärgen, kanske solen kan göra sitt? Skulle vara skönt att slippa slita på håret!


puss så länge... Jag vill ha regn idag...åska, blixt och spöööregn... vrf blir det aldrig så när man vill?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0