ingen lust

Hej
Inte skrivit så mycket i helgen, bara varit ute och njutit av det fina vädret. Har än inte vågat bada men det kommer nog i veckan eller i helgen förhoppningsvis ;) Den enda jag har gjort är att softat, grillat, ätit massa gott och solat!!!
I fredags var jag och Eddie vid en sjö och grillade, det var jätte mysigt tills knotten ville äta upp oss- ja önska alla jävla knott,myggor och insekter kunde dööö ut. Förstör allt gör dem små krypen. Vi gick hem efter några timmar och drack te istället och dagen därpå åt vi en jätte god frukost på Liba ute i solen :) ( tills jag fick allergi chock) JÄVLA POLLEN.

På kvällen grillade vi hemma hos mamma o pappa. Hur gott som helst. Sen kom deras grannar över och det blev lite drinkar och skoj. För mig blev det bara två drinkar med passoa, så somrigt och gott. Kan äntligen dricka det igen, det var nämligen en sommar jag och jill drack det varje dag i en vecka. HA HA. Det var tider det;) På mallis för några år sedan!

Igår var jag o Eddie o solade vid en sjö, vi tog med oss lilla Nikita som har så ont av värmen, hon bara flåsar och sover hela tiden. Hon bada flera gånger (hon e sååå söt när hon simmar) man ser bara hennes lilla huvud sticka upp och hon kämpar med sina små tassar. Hon sprang runt som en galning men sen sov hon hela hela kvällen. Hon orkade inte ens gå ut på promenad senare. Sötisen gömmer sig just nu under sängen, där är det som svalast- Hon är nog den enda som längtar till vintern nu.....

Tyvärr har jag inga bilder, för min kamera e sönder :( såå tråkigt. Måste fixa den så man kan få lite fina sommar bilder.

Idag ska jag jobba- ÅNGEST igen..som vanligt. Jävla kvälls passet. Ska försöka sola i 2-3 timmar nu innan jag måste duscha o så-. Jag har inte fått så mkt färg för jag smörjt in mig med 20 varje dag. Vill inte bränna mig och bättre det kommer långsamt så slipper man flagna sen. Men idag blir det nog med 10-an- måste ju börja hända lite nu.

Pöss på er- hoppas ni lediga njuuuuuuuuuuuuuuuter.

Bilden är från Thailand när vi snorklade i Phi Phi öarna. Längtar tillbaks varje dag. Måste åka dit igen. MÅSTE!


Kommentarer
Postat av: Jill

Hahahaha jag kan fortfarande inte dricka det hahaha men den veckan va värt det hahahaha lol sjuk resa lol....

2009-07-06 @ 15:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0