Lördag kväll...

Så var det lördag och ledigt. Underbart idag kom solen fram också :) Jag fick som jag ville, massa regn.
Kändes udnerbart faktiskt förutom när jag måste ta ut min lille fis, hon gillar inte heller regn.
Igår hyrde jag och eddie twilight, hade hoppats på att han skulle älska den och bli lika förtrollad som jag själv blev, men han somnade (dock hade han gått upp 5) men var inte speciellt intresserad av att se fortsättningen idag. Ha ha!
Det kanske är en film för tjejer? Vet faktiskt inte. Jag vet ial att jag måste köpa den. det är en film som man ska ha hemma. Sen funderar jag på att läsa böckerna, kan tänka mig att dem är helt underbara.




Idag köpte vi kebab, hade längtat hela veckan. Men den som alltid är så go var helt torr :(
En stor besvikelse, slöseri med KALORIER ha ha och pengar. Vi hyrde en chihuahua i beverly hills (mitt val) ha ha,
 den var lite föööör barnslig. Filmen krånglade efter halva tiden men vi orkade inte se klart den ändå.

Såg bara lite tricks  som jag kanske kan lära min gris, ha ha men de är nog för avanserade för henne.

Nu är jag hemma hos mamma o pappa, Vi åt en jätte god middag nyss. Nu ska vi bara titta på bilder från deras resa och prata skit om släkten :)

Enkelt och avslappnat i mjuuka velour byxor och en svart tshirt. Happy saturday :)


pöss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0