NEEEEE :(

Var inne på Net-a-porter men nu mår jag bara dåligt, tänker inte ens lägga in bilder på allt som jag vill ha.....
Hur mycket fina kläder,väskor och skor. Varför kan ingen "vanlig,billig" designer göra lika fina väskor som de dyra.
Seriöst, jag hittade minst 50 som jag hade velat ha, men vad hjälper det ens om det är rea? Är ju ändå svindyrt!!!!

Jag hoppas ialla fall att nästa topp design på Hm kommer vara Chloe, men det tror jag aldrig händer?? Kanske..vem vet!


Jag hade inte  tackat nej till dessa heta fest skor från Christian Louboutin!
540 pund = 7000 kr


Det jag måste köpa, och det är snart är svarta gladiator sandaler. Har ett par redan men dem är i brunt, från Zara!


Kate Moss klär sig sällan fel....

Dessa är fina men vill nog ha ett par lite mer enkla (ele vrf inte både och) Ett par med fransar är ju ett måste i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0