ÖNSKELISTA

Detta hade jag velat ha i sommar.... *dag drömmer*

1.Min egna gigantiska villa med pool

2.En stor walk-in closet

3.En lyx yacht att ligga o sola på ute i havet och åka på små mysiga utflyker med.

4.En cab med grymt skön sommar musik

5.
Äga sin egna ö på Thahiti


Jag hatar rika människor. Ja ja hälsan är viktigast men man måste få drömma sig bort. Tyvärr ser inte min dag ut att bli roligare än att snart rasta min hund, duscha,äta och sen gå till jobbet. Komma hem 10 på kvällen, sova och sen upp och jobba imorgon med. Ni arbetslösa och ni med semester-Enjooooooooooooooooooooooooooooooooy!
Varför skaffade jag ens ett jobb nu?? Och till hösten är jag arbetslös igen? Doesent make any sence..

Pöss från en deppig therese  :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0