Söndag kväll

Usch vad snabbt helgen går :( redan måndag imorgon men jobbar bara 4 dagar och mest dagtid.
Men imorgon ska man upp tidigt och jobba, tänkte sola efter jobbet fast vill helst undvika solarium. Men jag har ju aldrig tid att sitta ute och sola och nu är det ju kallt. Jag har skrubbat bort all brun utan sol så jag är blek som faaaan, hatar det.

Har inte solat sen förra året någon gång. Brun utan sol finns ju men nu är det ju sommar då behöver man lite grund färg så man slipper stå där med likbleka ben när man vill slänga på sig ett par shorts lr kjol.

Man känner sig så mkt finare när man har lite färg på kroppen, speciellt om man vill ha någon fin klänning på midsommar!
Om det ens blir väder till det, men annars sitter vi väl och dricker i våra små stugor och leker charader ha ha.

Idag klippte min syster mig och tunnade ut mitt hår och satte lite mer löshår, ser och känns mkt bättre nu. Måste färga utväxten innan helgen också. Då blir det riktigt fint. Ska vara suuuuper nyttig oxå nu fram tills vi åker. Måste!
Nu ska jag kolla lite resor och drömma mig bort innan ja går o sover.

Pöss o god natt





Olivia Palermo! Ingen vacker personlighet direkt, men grymt snygg stil. Ge mig!!!!!


(önska jag passade i lång klänning- det är så vackert)




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman!

Nu har jag kåmnat en dator av Håkan. mitt liv är tillbaka hahaha. Jag saknar dig! Vad roligt att du börjat blogga igen! Har du fortfarande ingen mobil?



Puss å kram Dicky!

2009-06-15 @ 22:38:25
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0