summer time

Sommaren är här för att stanna i två veckor verkar det som ial, hoppas dem har rätt. Men samtidgt känner jag att det är så sjukt jobbigt att jobba i den värmen och kö i 6 timmar i streck ...men men vi får se!
Till helgen ska de solas ial, solade några timmar idag men inte mkt för jag är sååååå blek o e rädd för att bli kräfta. Det är ju sååå jäva fult, och det gör ont minst sagt!!!

Jag tog lilla grisen till en sjö i närheten av mina föreldrar och där satt vi o slappade bara. Försökte få Nikita att bada men hon vägrade. Jag skvätte vatten på henne för hon blir så himla varm lätt. Vattnet kändes jätte skönt och jag hade inte haft emot att hoppa i faktiskt. Men tanken på att visa mig i bikni känns skrämmande... ha ha, det är sant!!!

Nu ska jag ut på terassen, cat kom precis hit och vi ska äta middag tillsamans med mamma. Mysigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0